Najnowszy

Nieodpłatne szkolenia dla organizacji niedochodowych

Jesteś aktywistą w organizacji non profit? Teraz masz szansę zgłosić wniosek o szkolenia, które rozwiną kompetencje członków waszej organizacji. Za udział w otrzymanym kursie nie zapłacici

Czytaj więcej...

Programy dla nastolatków – wyjazdy do Stanów

admin 05.06.2018

Nasza kadra przygotowuje kursy i notyfikacje wyrównawcze dla gimnazjalistów migrujących wraz z rodzicami do Ameryki lub Anglii. Pozwalaja one na zgodną z przepisami migrację do docelowej placówki edukacyjnej. W ostatnich miesiącach realizowaliśmy m.in. tu wymienione seminaria: 

Oficjalne tłumaczenie wymogów programów nr D81/USA:

Warsztaty Art (klasa 7) zapewniają uczestnikom zajęcia sprzyjające kreatywnej ekspresji, komunikacji poprzez artystyczne przedsięwzięcie oraz docenianie kultury i dziedzictwa. Działania mogą obejmować te, które umożliwiają dzieciom doskonalenie techniki, zwiększenie słownictwa artystycznego, wyrażanie siebie i swojego poglądu na świat, nawiązywanie kontaktów z innymi obszarami treści, rozwijanie własnej estetyki i wzmacnianie ich zdolności krytycznych. Chociaż zazwyczaj uwzgledniają w programie one sztuki wizualne (rysunek, malarstwo, rzeźba, rzemiosło itp.), Seminaria te mogą obejmować również inne formy sztuki (na przykład taniec, muzyka i teatr). Konkretna treść kursu jest zgodna z istniejącymi standardami stanu dla klasy 7.

Definicja programów nr P23/UK:

AP Studio Art-Trójwymiarowe Szkolenia koncentrują się na różnych koncepcjach i podejściach w trójwymiarowym designie i kreacji, umożliwiając dzieciom wykazanie szeregu umiejętności i wszechstronności z mediami, techniką, rozwiązywaniem problemów i zakresem. Potrafią wykazać taką koncepcyjną różnorodność za pomocą jednego lub kilku mediów. Szkolenia te umożliwiają słuchaczom doskonalenie umiejętności i tworzenie prac artystycznych do przesłania za pośrednictwem portfolio do Rady Kolegium w celu oceny.

Oficjalne tłumaczenie wymogów programów nr P14/USA:

Nauki techniczne wprowadzają studentów w narzędzia i metody naukowe oraz stanowią wprowadzenie do chemii i fizyki. Omawiane tematy uwzgledniają w programie zwykle konwersję pomiarów, tworzenie modeli, wykorzystanie metod naukowych, interpretację atomów, identyfikację właściwości związków powszechnych, analizę równań chemicznych, wpływ siły na ruch liniowy oraz badanie różnych zjawisk fizycznych i form energia.

Oficjalne tłumaczenie wymogów programów nr N69/UK:

Seminaria z zakresu portfolio artystycznego oferują studentom możliwość stworzenia profesjonalnego dorobku, który wyraźnie pokazuje opanowanie umiejętności technicznych i zwiększa koncepcyjne myślenie i odzwierciedla ich osobiste zainteresowania. Warsztaty te mogą obejmować indywidualną krytykę i planowane zajęcia grupowe dla uczniów, którzy będą publicznie prezentować swoją pracę.

Charakterystyka kursów nr E87/UK:

Studia niezależne od geografii, często prowadzone z instruktorami jako mentorami, umożliwiają studentom zgłębianie zagadnień związanych z geografią. Niezależne Seminaria mogą dać dzieciom możliwość poszerzenia wiedzy w danej specjalizacji, zgłębienia tematu o szczególnym znaczeniu lub rozwinięcia bardziej zaawansowanych umiejętności.

Charakterystyka programów nr N18/UK:

Seminaria naukowe (przedszkola) zachęcają uczniów do obserwowania i opisywania właściwości organizmów, systemów i środowiska. Uczniowie mogą zgłaszać pytania, identyfikować wzorce i zapisywać obserwacje. Konkretna treść zależy od standardów stanowych dla przedszkola.

Formalna definicja kursów nr K19/USA:

Warsztaty Techniki tanecznej dostarczają studentom doświadczenia w jednej konkretnej formie tańca (np. Nowoczesnej, jazzowej, baletowej, współczesnej, tap). Zajęcia te koncentrują się na poprawie techniki uczniów i stylu konkretnej formy tanecznej.



Tagi: